reklama

Aktualności

Artykuł opublikowany w Make-Up Trendy nr.: JESIEń 3/2012
30.10.2012

DOUGLAS Stawiamy na makijażystów z pasją...



Douglas to nie tylko świat perfum i pielęgnacji, ale miejsce makijażowych odkryć - zarówno tych kosmetycznych jak i związanych z doradztwem. Marka mocno stawia na współpracę z makijażystami?

Tak, makijażyści stanowią dużą grupę w naszym zespole. Są obecni w każdej perfumerii, bo klientki przychodzą do nas nie tylko po to, by kupić konkretne kosmetyki, ale również po to, by uzyskać profesjonalną poradę. Dlatego stawiamy na makijażystów z pasją i wyobraźnią oraz na ludzi, którzy lubią klimat perfumerii, nastawieni są na codzienną obsługę klienta i doradzanie mu w wyborze najlepszych kosmetyków. Jest to praca dla osób, które czerpią radość z doradzania klientom i poszukiwania dla nich najlepszych rozwiązań.


Kosmetyki makijażowe to istotna część asortymentu perfumerii? Jakie marki mają do dyspozycji makijażyści?

W salonach Douglas można znaleźć najbardziej luksusowe marki makijażowe, jak również produkty popularne. Szczególne miejsce wśród nich mają nasze topowe marki dostępne tylko w naszej sieci – m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, Sensai Kanebo czy Collistar. W każdym sezonie mamy wiele ciekawych nowości kosmetycznych, co sezon zmienia się look makijażowy.  Naszym zadaniem jest przełożenie trendów z pokazów mody na bardzo praktyczne rozwiązania, które łatwo zastosować w codziennym życiu i tak przedstawić je kobietom, by stosowanie makijażu było dla nich przyjemnością.



Wiele osób zainteresuje perspektywa dostępu do nowości, trendów czy szkoleń... 

...a my to doceniamy i zapraszamy do Douglas! Stawiamy na ludzi z pozytywną energią i pasją, którzy widzą siebie w roli doradcy, a z drugiej strony potrafi ą szukać najlepszych, indywidualnie dopasowanych do konkretnej klientki rozwiązań, co jest dla nich źródłem zawodowej satysfakcji. Oczywiście każdy nasz makijażysta bierze udział w szkoleniach produktowych organizowanych przez nas oraz marki kosmetyczne, często z udziałem zagranicznych szkoleniowców. Jest to fantastyczna szansa na poznanie światowych mistrzów makijażu i niesamowite źródło inspiracji. Drugim ważnym obszarem są szkolenia z zakresu obsługi klienta – to również ciekawa wiedza z obszaru psychologii zakupów i budowania relacji.


Jakich osób poszukujecie i na co stawiacie prowadząc rekrutację?

Zależy nam również na osobach, które mają doświadczenie i na początkujących makijażystach, którzy mają talent, pasję, energię, którzy chcą się rozwijać, ale też przekazywać swoją wiedzę klientom i innym pracownikom perfumerii. Ważne jest, aby lubili kontakt z klientem, potrafi li pracować w zespole oraz chcieli się uczyć.


Czytaj więcej w numerze: JESIEń 3/2012





AGNIESZKA MOSUREK-ZAVA Prezes Douglas Polska oraz Dyrektor Regionalny na Polskę, Czechy i kraje bałtyckie. Z firmą związana jest od 2001 roku, od początku działalności sieci w naszym kraju. Pod jej kierownictwem marka zbudowała pozycję lidera, z udziałem w rynku perfumerii sieciowych na poziomie prawie 50% (AC Nielsen). Zarządza grupą ponad 1200 osób. Doktor nauk politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Realizuje się w biznesie, ale filozofia polityczna i bieżące aspekty życia społecznego to wciąż jej hobby. Lubi podróże i ciekawą lekturę, w wolnym czasie gra też w tenisa lub jeździ na nartach.


Materiały prasowe DOUGLAS


Goldpress ul.Pęcicka 20, 01-688 Warszawa

tworzenie stron warszawa, projektowanie serwisów internetowych